Die besten AMV's (Spoilergefahr)
-
- Sammelthread
- Anime
- Hakairo
-
-
Hier mal vier sehr gute Evangelion AMVs:
To Build A Home
Anime: Neon Genesis Evangelion
Music: To Build A Home von The Cinematic OrchestraBohemian Rhapsody
Music: Bohemian Rhapsody von QueenQuiet
Music: Enjoy The Silence (Remix) von Depeche ModeNeon Genesis Evangelion Trailer
Music: My Body Is A Cage von Peter Gabriel -
@MaggiPower
Richtig gut. Die passen auch thematisch. Bei den AMVs merke ich wieder wie gut ich NGE finde. Ob die Blu-rays irgendwann mal im Westen mit Untertiteln erscheinen? Mittlerweile würde ich wahrscheinlich sogar das zahlen, was sie Japan gekostet haben.Aber diese Schrift ... hkdFacepalm
Screenshot from 2016-08-30 20:09:12.png -
Ich weiß @Harvey hat das AMV schon gepostet, danke dafür , aber es ist ein so unglaublich geiles Meisterwerk von lolligerjoj, ich muss es einfach nochmal hervorheben, genauso wie ihre/seine anderen AMV's/Videos
-
-
-
Yuri Station
Editor's note: I had one goal while making this video: Spread the greatness that is Yuru Yuri with the world. And what better way to do that than with Muse? This is my first time entering Big Contest, so I'm kinda nervous. I wasn't going to at first, but decided to give it a shot anyways. I wanted to make a fun video that would make the viewer dance along with the characters, so I hope I've done just that.
Anime: Yuru Yuri, Panic Station Music Video
Music: Muse - Panic Station, The Knocks - Make It BetterInoffizielles YT video:
Offizielle Contest Site mit HQ Download: http://amvnews.ru/index.php?go=Files&in=view&id=7667
-
-